ДАНІ, АНАЛІЗ, КОНСАЛТІНГ


databig_03


Дані


Пріоритет #1 для більшості наших клієнтів – це отримання повної картини тревел активностей у рамках однієї компанії: хто і куди подорожує, з якою ціллю, як вони дістаються місця призначення та скільки це коштує. Дані, що ми збираємо і зберігаємо, дозволяють нашим клієнтам ефективно керувати витратами на ділові поїздки і відповідно оптимізувати свої бюджети, а також піклуватися про безпеку своїх подорожуючих колег, маючи достовірну інформацію про їх місцезнаходження в режимі он-лайн. Наша команда генерує якомога повнішу картину з інформації, якою ми володіємо. Так, дані про ділові поїздки співробітників компанії збираються з багатьох джерел програмного забезпечення одночасно, консолідуються, обробляються, підтверджуються і перевіряються на наявність технічних помилок, після чого надаються для аналізу клієнту. Повні і коректні дані - потужний інструмент для побудови стратегії, прийняття рішень щодо структури і розміру подальших витрат на ділові поїздки. Наявність таких даних спрощує планування для фінансових департаментів і відділу закупівлі, достатньо замовити свій персоніфікований пакет звітів.


Аналіз


Банківські рахунки не багато про що можуть розповісти і абсолютно нічого про структуру витрат Вашої компанії або про можливості оптимізації Вашого бюджету на ділові поїздки. Задля цього працює наша команда експертів, досвідчених у фінансовому аналізі. Вони створюють структуровані звіти, що базуються на задачах і потребах саме Вашої компанії. Ви отримуєте аналітику по основним тенденціям, аномальним або прихованим невідповідностям у даних по витратам Вашої компанії. Якщо один з підрозділів Вашої компанії бронює проживання в готелях за значно вищими тарифами, Ви отримаєте цю інформацію. Якщо Ви готуєтесь до переговорів з авіакомпанією, ми підготуємо необхідні дані про витрати на кожну з авіакомпаній, що використовує Ваша компанія, класи обслуговування, вартість квитків, тощо. Таким чином, Ви будете мати повну інформацію для проведення успішних переговорів. Мова йде не тільки про наявність інформації, важливо мати повні, достовірні і коректні дані. Наприклад, ініціатива щодо заохочування співробітників бронювати ділові поїздки мінімум за 14 днів до виїзду задля отримання найменшого тарифу, мала миттєвий позитивний ефект: протягом місяця більш ніж половина всіх бронювань були оформлені як мінімум за 30 днів до поїздки, що звісно призвело до суттєвої економії витрат.


Консалтінг


Ділові поїздки – це не тільки витрати. Це частина стратегії розвитку компанії. Вони прямо впливають на діяльність компанії. Оптимальна програма управління витратами компанії, натомість дає співробітникам свободу подорожувати, коли в цьому є необхідність і впевненість в тому, що коли вони дістануться місця призначення вони матимуть достатньо сил і натхнення для успішної реалізації цілі своєї ділової поїздки. Наша команда збирає інформацію з різних джерел, комплектує і аналізує власні дані витрат клієнта, в той самий час спираючись на консолідовані дані індустрії, тенденції і прогнози експертів ринку. Наші колеги відстежують виконання і рецензують тревел політику компанії і відносини з постачальниками, надаючи чіткі рекомендації які наступні кроки необхідно зробити задля підвищення ефективності програми управління витратами. Наші клієнти мають складні організаційні структури, кожна частина з яких має свою модель управління витратами. Тому наші клієнти сприймають HRG не стільки як постачальника, скільки як бізнес партнера і консультанта, що працює у межах своїх зобов’язань, забезпечуючи успіх для всієї організації в цілому.