Як правильно забронювати авіаквитки онлайн


На першому кроці бронювання система запропонує ввести маршрут, по якому Ви шукаєте авіаквитки. У поля «Звідки / Куди» Ви можете ввести назву міста або аеропорт, система автоматично підкаже Вам усі можливі варіанти.

1. На першому кроці бронювання система запропонує ввести маршрут, по якому Ви шукаєте авіаквитки. У поля «Звідки / Куди» Ви можете вводити назву міста або аеропорту, система автоматично підкаже Вам всі можливі варіанти.

1.1 Щоб отримати найбільш точну інформацію за Вашим запитом, ми рекомендуємо зазначити пункти - Прямий рейс і-Фіксована дата, щоб система відфільтрувала рейси з посадкою в проміжному пункті і часовий інтервал-+ / -3 дні до зазначеної дати пошуку.

1.2 При успішному завершенні онлайн бронювання, Ви одержуєте на Ваш е-mail підтвердження, яке містить прізвище та ім'я пасажира (-ів), дані польоту, вартість онлайн покупки (номер електронного авіаквитка для кожного пасажира, якщо проведена оплата).

Звертаємо Вашу увагу, що ціна, зазначена на сайті, дійсна на момент бронювання і не гарантується, якщо Ви не завершили процес бронювання, а почали бронювати спочатку. У такому випадку відображається ціна згідно з новим запитом по наявності місць.

2. Щоб Ваше замовлення було завершено успішно, необхідно дотримуватися наступних правил:

• Вводити прізвище та ім'я пасажира латинськими літерами, згідно з паспортними даними, з яким пасажир буде подорожувати.

• Бронювання онлайн здійснюється не пізніше 3 годин до вильоту.

3. Корекція прізвища та імені пасажира в оформленому квитку.

Авіаквиток може бути використаний для перевезення лише особи, прізвище та ім'я якого вказані в авіаквитку. Якщо у квитку допущена помилка в написанні імені, авіакомпанія може не допустити пасажира до перевезення, а саме у разі, якщо неправильно написано більше 3-х букв або допущені помилки змінюють зміст прізвища.

Додаткову інформацію про можливості корекції прізвища та імені в авіаквитку Ви можете отримати у консультантів агентства.

4 Чи можу я самостійно перевірити своє бронювання?

У розділі "Мої замовлення" Ви можете в будь-який час перевірити своє бронювання!

Перегляд бронювання можливий тільки на польоти, які ще не були виконані. Для цього Вам необхідно знати номер замовлення та прізвище одного з пасажирів.

5. Про технічні проблеми онлайн бронювання

Система онлайн бронювання налаштована відповідно за робочим графиком агенції , тому можуть виникати проблеми з пошуком рейсів, коли клієнт задає пару міст і дати подорожі, а система відповідає, що на задані дати немає місць. У цьому випадку, ми рекомендуємо Вам зв'язатися з нами по телефону або відправити лист електронною поштою.

Якщо при оплаті бронювання, оплата Вашою карткою не проходить, ми рекомендуємо зв'язатися зі службою клієнтської підтримки Вашого банку і виконати наступні кроки:

- Дозволити оплату карткою в інтернет

- Перевірити обмеження по сумі платежу в інтернет

- Зняти ліміти на платежі в інтернет

Система дозволяє виконати 3 (три) спроби оплатити з однією і тією ж карти. Бронювання можна оплатити карткою протягом 60 хвилин з моменту підтвердження та отримання номера замовлення.

Якщо при оформленні онлайн покупки у Вас виникли збої при використанні різних браузерів, або Ви вже вводили дані кредитної картки, але на web-сторінці не відобразилася інформація про замовлення, будь ласка, зв'яжіться з нашим менеджером для з'ясування питання.

6. Про безпеку платежів за допомогою кредитних карт

Агентство «Скай Тревел Холдинг ЛТД» вживає необхідних заходів для забезпечення безпеки Вашої особистої інформації, яку Ви нам повідомляєте для того, щоб отримати можливість користуватися певними послугами на корпоративному сайті. Ми використовуємо технології, що забезпечують безпеку передачі інформації через Інтернет.

Ми використовуємо платіжний шлюз ПриватБанку для прийому платежів картками Visa, Master Card для оплати авіаквитків на корпоративному сайті. Платіжний шлюз використовує протокол SSL для шифрування даних і передачі інформації через Інтернет. Ми не зберігаємо інформацію, що стосується Вашої платіжної карти на сервері компанії - вона в зашифрованому вигляді передається прямо в платіжну систему для проведення транзакції.

(!) Агентство «Скай Тревел Холдинг ЛТД» зобов'язується не продавати і не передавати третій стороні інформацію без попередньої згоди клієнтів.

SSL протокол є інтегрованою частиною всіх веб-браузерів і веб-серверів і дозволяє користуватися загальною / приватною системою шифрування / захисту, розробленою компанією RSA. Цифрові. сертифікати дозволяють клієнту встановити достовірність

сервера перед встановленням SSL сесії. SSL дозволяє забезпечити онлайн транзакції шляхом комбінування наступних трьох важливих елементів:

1. Встановлення достовірності: цифровий сертифікат пов'язаний з окремим доменним ім'ям сайту організації, а не з сайтом суспільного призначення.

2. Шифрування: процес трансформації інформації, який робить її (інформацію) нерозбірливою для всіх, окрім призначеного одержувача. Це формує основу єдності даних і секретності, необхідних онлайн транзакцій.

3. Цілісність: після створення SSL-сесії, вміст всіх з'єднань між клієнтом і сервером захищений від втручань на шляху. Всі учасники транзакції знають, що інформація, яку вони отримали, точно була створена іншим учасником SSL сесії. Комбінуючи три вищезгадані елементи, SSL стає досить простим, але досить потужним захисним рішенням, що дозволяє проводити захищені онлайн транзакції з відвідувачами нашого веб-сайту.

7. Я купую онлайн електронний квиток?

Відразу ж після оплати, ми оформляємо електронний авіаквиток і система автоматично відправляє на Вашу електронну адресу пасажирське підтвердження з деталями подорожі і електронний квиток. За бажанням, Ви можете пред'явити роздруківку квитка на стійці реєстрації (це не є обов'язковою вимогою).

Електронний квиток або e-ticket - це нова технологія дозволяє зробити Ваш переліт зручніше.

Ваше бронювання на рейс здійснюється стандартним чином, проте інформація про подорож, яка відображається на авіаквитку, тепер не друкується на паперовому бланку, а надійно зберігається в спеціальній базі даних авіакомпанії в електронному вигляді.

11.Сколько авіаквитків я можу купити одночасно?

Ви можете купити до 9 авіаквитків в одному замовленні.

8. Чи можу я оформити покупку більше одного перельоту за один сеанс?

Ви можете оформити покупку до 5 окремих подорожей (в один бік чи туди й назад) протягом одного дня.

При цьому в кожному онлайн замовленні кількість пасажирів не повинна перевищувати 9 осіб.

9. Чи можу я оплатити перевезення своєю карткою за мого друга (родича)?

Ви можете забронювати та оплатити квиток для пасажира, який подорожує не з Вами.

10. Як відбувається розрахунок вартості перевезення?

Згідно Вашого запиту система Вам запропонує кілька тарифів або один найнижчий у запитуваної категорії (економічний, бізнес). Ціна при цьому буде залежати:

- Від класу обслуговування на рейсі;

- Від дати польоту і кількості вільних місць на рейсі;

- Від виду тарифу (найдешевші тарифи, як правило, мають однією з умов обмежена кількість місць, попередній продаж квитка, обмеження щодо повернення авіаквитка і змін дат вильоту і т.п.). У загальну вартість перевезення крім тарифу входять такси, збори та сервісний збір агентства.

11. На які рейси можна оформити купівлю квитка в режимі онлайн?

Ми можете забронювати місце на будь-який регулярний рейс в системі «Amadeus Symphony», які відправляються не раніше, ніж через 3 години і не пізніше 12 місяців з моменту бронювання авіаквитка.

Ми постійно розширюємо спектр послуг і пропонуємо деякі рейси бюджетних перевізників. Будь ласка, уточнюйте інформацію у нашого консультанта.

12. Можу я змінити чи анулювати замовлення / електронний авіаквиток в режимі онлайн?

В даний час дана послуга доступна тільки нашим консультантам, тому інформацію у нашого консультанта по телефону.

У разі виявлення помилки, допущеної при онлайн бронювання, негайно повідомте нашому консультанту.

13. Як я можу отримати повернення за невикористаний квиток?

Будь ласка, проінформуйте нас про Ваше рішення анулювати онлайн бронювання / електронний авіаквиток по електронній пошті. Після отримання від Вас заявки, повернення проводиться відповідно до правил застосування тарифу; повідомлення про проведене поверненні висилається на вказану Вами електронну адресу.

Повернення коштів проводиться на той же рахунок, з якого була проведена онлайн покупка і тільки за Вашим особистим зверненням.

14. Зміна умов бронювання

Застосовувані тарифи - це тарифи на рейс або рейси, від пункту відправлення до пункту призначення, зазначені у квитку, чинні для відповідного класу обслуговування у день оплати квитка. Кожен тариф передбачає правила його застосування, якими встановлюються термін дії квитка та умови застосування тарифу.

15. Як дізнатися, чи потрібна мені віза для подорожі і як її отримати?

Агентство «Скай Тревел холдинг ЛТД» не несе відповідальності за невиконання пасажирами візового режиму. Ми рекомендуємо Вам попередньо проконсультуватися у нашого консультанта, а потім зробити бронювання та оплату авіаквитка.

16. Термін дії мого паспорта незабаром минає. Чи можу я тим часом подорожувати?

Будь ласка, переконайтеся, що Ваш паспорт дійсний протягом вашої подорожі. Крім того, посольства деяких країн вимагають, щоб паспорт був дійсний протягом додаткового періоду часу (наприклад, протягом 6 місяців з моменту прибуття). Ми рекомендуємо Вам попередньо проконсультуватися у нашого консультанта

17. Чи обов'язкове придбання страховки для подорожі?

Ми рекомендуємо придбання страхових полісів для всіх подорожей за кордон. Більше того, це може бути однією з вимог посольства країни подорожі для отримання візи. Також може бути обов'язковою наявність певних щеплень у залежності від пункту призначення і маршруту подорожі - проконсультуйтеся з Вашим лікарем.

Ми пропонуємо Вам оформлення страхових полісів «Туристичного Європейського страхування».

18. Чи може моя дитина подорожувати без супроводу?

У зв'язку з чинними законодавчими нормами і необхідністю заповнення деяких документів бронювання квитків для дітей без супроводу в режимі онлайн неможливо. Діти, яким на момент вильоту рейсу не виповнилося 5 років, до перевезення без супроводу дорослих пасажирів (від 18 років і старше) не приймаються. Пасажири у віці від 5 до 16 років можуть подорожувати рейсами авіакомпанії «Міжнародні авіалінії України» без дорослих пасажирів (віком від 18 років і старше) за умови оформлення спеціальної послуги супроводу. Дана послуга надається по всьому маршруту слідування - в аеропортах вильоту, транзиту і прибуття. На борту літака про такі пасажирах піклується персонал МАУ. Для цього авіакомпанія виділяє спеціальний персонал, який пройде з дитиною реєстрацію, забезпечить догляд і супровід дитини при посадці, на борту і по прильоті в пункт призначення. Виняток. Послуга супроводу не може бути оформлена для перерахованих вище категорій пасажирів, якщо на маршруті слідування передбачена зміна аеропортів.

Будь ласка, візьміть до уваги, що дитячі знижки до тарифів не застосовуються для перевезення дітей, що подорожують без супроводу.

Оформлення послуги супроводу залежно від віку є обов'язковою

Рекомендуємо Вам уточнювати процедуру оформлення несупроводжуваного дитини по кожній авіакомпанії, послугами якої Ви вирішили скористатися, у нашого консультанта.

19. Можу я замовити спеціальне харчування та місце на борту?

У процесі створення бронювання на сторінці оплати Ви можете зробити запит на спеціальне місце в салоні та спеціальне харчування. Звертаємо Вашу увагу, що замовлення харчування і місця в салоні послуга додаткова, і, Ваш запит може бути відхилений. На спільних з іншими авіакомпаніями рейсах і на всередині українських рейсах спеціальне харчування не надається, і місця заздалегідь не замовляються.

20. Мій профайл.

До початку бронювання Ви можете зареєструватися в системі і створити профайл, дані з якого можливо автоматично вносити при кожному Вашому бронюванні. У профайл можна внести дані про 9 (максимальне число) пасажирах.

Якщо Ви забули пароль, будь ласка, зверніться до нашого консультанта за допомогою та отримання нового паролю.