Як відмовитися / змінити авіаквиток


Повернення електронного авіаквитка проводиться платнику, який сплатив замовлення. Для отримання грошей за відмову від польоту, платник (Покупець) обов'язково повинен пред'явити паспорт. Незалежно від Заявника, кошти повертаються на реквізити Покупця, який безпосередньо здійснював оплату квитка.

Для ануляції квитка, будь ласка, надішліть заявку електронною поштою на адресу booking@ua.hrgworldwide.com або факсом: +38 (044) 455-8412.

Звертаємо Вашу увагу на застосування штрафних санкцій, які описуються в умовах застосування тарифів на сайті. Дешеві тарифи (бюджетний варіант) мають жорсткі умови по зміні дати вильоту та поверненню. Обов'язково (!) Ознайомтеся з умовами до завершення бронювання.

Умови авіаквитка можуть взагалі не передбачати повернення або дозволяти повернення лише невикористаних аеропортових такс. Умови застосування тарифів опубліковані в центральній системі бронювання та відображаються в повному обсязі через веб інтерфейс нашого сайту. Кошти за авіаквитки будуть повернуті тим же способом, яким проводилася оплата:

• На банківську карту платника.

• Готівкою в офісі.

• На розрахунковий рахунок.

Терміни, в які агентство зможе повернути платнику (Покупцю) кошти, можуть відрізнятися залежно від способу оплати та причин відмови від перевезення пасажира.

1. Перерахування коштів на банківську карту виробляється протягом 3-5 банківських днів з моменту підтвердження суми до повернення менеджером агентства.

2. При оплаті квитка готівкою, повернення коштів здійснюється відразу в офісі, після пред'явлення необхідних документів.

3. Повернення на розрахунковий рахунок (можливий при оплаті авіаквитків в банку, за рахунком-фактурою; для фізичних та юридичних осіб).

Для отримання повернення, Вам необхідно вказати: номер електронного квитка; прізвище, ім'я та по батькові одержувача платежу повністю; № розрахункового рахунку; найменування банку, МФО; ЄДРПОУ.

При оплаті фізичною особою за рахунком в банку, для отримання повернення, необхідно надати копію ідентифікаційного коду (ІПН) особи, яка є отримувачем коштів. Повернення здійснюється тільки особі, яка оплатила замовлення, протягом 3-5 банківських днів з моменту отримання запиту на повернення.